Reacties van cliënten
Reacties zijn op diverse wijzen bij ons binnen gekomen. Hieronder vindt u een weergave daarvan. Vanwege privacyredenen geven wij geen informatie over cliënten zelf.
Wij vinden het belangrijk dat onze dienstverlening voldoet aan uw verwachtingen. Wilt u ook reageren op onze dienstverlening, stuur dan een mail naar advies@hulpnaletsel.nl.
Reacties van onze cliënten
'Jarenlang werd gedraald door mijn belangenbehartiger. Het leek wel of hij niets kon of wilde. Nadat ik contact had opgenomen, bleek de zaak toch snel in beweging te komen. Het leek wel alsof de verzekeraar ineens snel van de zaak af wilde. En dat pakte goed uit! Waar een beetje dreiging met de rechter toe kan leiden.'
-------
'Perfect werk. Ik kan nu eindelijk weer verder met mijn leven. Bedankt!'
-------
'Mijn vorige belangenbehartiger stuurde een lange brief, waarin stond dat hij met de tegenpartij een gesprek had gevoerd en waarin precies werd uitgelegd welke schadeposten er waren en hoeveel de tegenpartij wilde betalen.
Toch had ik mijn twijfels. Er bleef iets knagen. Daarom heb ik contact opgenomen. Al snel werd duidelijk dat nauwelijks rekening was gehouden met schade in de toekomst.
De mensen achter Hulpnaletsel.nl hebben mijn schade opnieuw vastgesteld. Hierop deed de tegenpartij tot mijn stomme verbazing een veel hoger aanbod. Het leidde tot bijna een verdubbeling van het door mij te ontvangen schadebedrag.'
-------
'Van begin tot eind ben ik zeer deskundig bijgestaan. Ondanks dat, werd toch vooral de menselijke maat aangehouden. Bedankt daarvoor.'
-------
'Mijn rechtsbijstandsverzekeraar behandelde mijn zaak best wel netjes. De behandelaar was erg vriendelijk aardig aan de telefoon. Maar werkelijk te zien kreeg ik haar nooit. Ik kon daardoor ook nooit echt goed mijn verhaal kwijt.
Nadat ik de mensen van Hulpnaletsel.nl had gebeld, werd ik snel persoonlijk ontvangen. Het was een opluchting eens tegen een gezicht aan te kunnen praten.
Bovendien bleek dat enkele schadeposten over het hoofd waren gezien. Gelukkig konden die alsnog in de schaderegeling worden meegenomen. '
-------
'Toen ik belde, wilde ik alleen een mening horen over mijn zaak, zonder verdere verplichtingen.
Het verraste mij dat ik dat ik zo snel te woord werd gestaan. Dat was nog nergens voorgekomen. Het ging veel sneller dan bij mijn eigen advocaat.
Mij werd verteld dat het beter was bij mijn eigen advocaat te blijven zolang ik vertrouwen in hem had. Dat heb ik in eerste instantie ook gedaan.
De tweede keer dat ik belde werd ik opnieuw snel te woord gestaan. Mijn zaak was toen al bijna ingekakt, net als - zo leek het - mijn advocaat. De mensen van Hulpnaletsel.nl pakten de zaak heel snel op. Het duurde daarna nog maar een paar maanden totdat de zaak definitief was geregeld. Ik was opgelucht en kon weer rustig gaan slapen.'
-------
STEL EEN VRAAG
Vragen over letselschade? Wacht niet te lang en stel ons uw vraag!STEL UW VRAAG:
TELEFONISCH
Vul uw naam en telefoonnummer in.U wordt op werkdagen binnen 24 uur
teruggebeld door een advocaat.